donderdag 3 oktober 2013

101 Woonideeën Woonbeurs house!




Last Monday and Tuesday I attended Meet the Blogger in Amsterdam. After an inspiring first day, day two took place at the Woonbeurs with a grand opening, a press conference, and a lot of interior and design inspiration. I also visited the beautiful 101 Woonideeën house to say hello to some cuddles from my shop!


Afgelopen maandag en dinsdag was ik bij Meet the Blogger in Amsterdam. Na een inspirerende eerste dag, vond dag twee plaats op de Woonbeurs met een feestelijke opening, een perspresentatie, en heel veel design & wooninspiratie.  Natuurlijk ben ik ook even de knuffels uit mijn winkel gedag gaan zeggen in het mooie 101 Woonideeën huis!  









Styling 101 Woonideeën huis : Anke Helmich & interns

All cuddles are for sale in my shop
Betty - Esthex
Snoop - Luckyboysunday
Eudes - My name is Simone
Snooshy 
Lucy - Pakhuis Oost




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi hoekje was dat in het 101 huis, ik was er ook dinsdag, jammer dat ik je niet heb ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad jammer. Was je ook bij de bloggers? Ik heb een aantal bloggers leren kennen, maar eigenlijk veel te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee ik was niet bij de bloggers, wel weer een aantal ontmoet, altijd te weinig tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie post heb je ervan gemaakt. Eigenlijk hadden ze ook met naamkaartje in het huis moeten hangen, zo leuk! En ook leuk je weer ff gezien te hebben, hoewel weer veels te kort natuurlijk. Gauw een reunietje doen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was inderdaad heel leuk en kort en druk. Reünie is een superidee. Dat naamkaartje was inderdaad beloofd, maar het huis komt als het goed is in de 101 Woonideeën. X

      Verwijderen